2013-12-31

Շնորհավոր Ամանոր



  Ահա եկավ տարեմուտի վերջին պահը: Հերթական անգամ պետք է մեկ անգամ հետ նայես արդեն անցած տարվան, գնահատես, վերարժեվորես ստացած կյանքի փորձն ու ձեռքբերումները և շարունակես առաջ քայլել` նոր մտահղացումներով ու այն հավատով, որ անպայման դրանք կիրականան: Տարիներն անցնում են, նրանց կանգնեցնել չես կարող, բայց հենց այդ անցնող ժամանակից ստացած գիտելիքն ու փորձը կարող ես այնուհետ կիրառել:
  Ուզում եմ սրտանց շնորհավորել բոլոր այն մարդկանց, ովքեր այս տարի իմ կողքին են եղել, նրանց ովքեր կիսել են ինձ հետ ժամանակը: Շնորհավորում եմ և շնորհակալություն եմ հայտնում իմ գործընկերներն` ցանկանալով, որ հաջորդ տարի ամենաանհավանական ու ամենահրաշալի իղձերն իրականանան: Շնորհակալություն իմ բլոգի ընթերցողներին, բոլոր նրանց ում չեմ ճանաչում, սակայն միշտ զգում եմ նրանց աջակցությունը: Բոլոր-բոլորին, լավ եղեք և թող մի քանի ժամից մեր դուռը թակող Ամանորը ձեզ բոլորին բերի խինդ ու ծիծաղ, քանի որ այս երկուսը երջանիկ լինելու կարևորագույն նախապայմաններն են: Կհանդիպենք հաջորդ տարում: Ձեզ համար` լավագույն մաղթանքներով...
Արմեն Մխեյան

Комментариев нет: