Մարտի 8-ի գիշերը Մալազիայից Պեկին թռչող Malaysia Airlines ավիաընկերության ինքնաթիռի անհետացման վերաբերյալ բավական ուշագրավ փաստեր ու վարկածներ են առաջ քաշվում և այդ ամենի պատճառը միայն այն է, որ ինքնաթիռի որևէ հետք հնարավոր չի լինում հայտնաբերել, թեպետ որոնողական աշխատանքներում ներգրավված են մի քանի տասնյակ երկրներ:
Օրերս ամերիկյան մամուլում հայտնվել էր տեղեկություն այն մասին, որ ամերիկյան կիսահաղորիչների և էլեկտրոնային սարքավորումների արտադրությամբ զբաղվող Freescale Semiconductor ընկերության 20 աշխատակիցներ հանդիսացել են անհետացած ինքնաթիռի ուղևորները: Freescale Semiconductor ընկերությունը հաստատել է իր 12 չինացի և 8 մալազիացի աշխատակիցների ինքնաթիռում գտնվելու փաստը: Այս ամենը այդքան էլ տարօրինակ չէր լինի, եթե միայն հայտնի չլիներ, որ Freescale Semiconductor -ը կատարում է նաև հատուկ ռազմական նշանակության պատվերներ ևս: Նշվում է, որ ինքաթիռի անհետացումից օրեր առաջ Freescale Semiconductor -ի ամերիկյան շտաբ-բնակարանում քննարկվել է նախագիծ, որի հաջող գործարկումը ինքնաթիռներին հնարավորություն է տալիս անտեսանելի մնալ ռադարների էրկրաններից, ընդ որում նախագծի 4 անդամներ եղել են հենց անհետացած ինքնաթիռում: Այս ամենը նոր վարկածի առաջ քաշման հիմք է տալիս: Ինքնաթիռը դարձել է գիտական փորձարկման զոհ: Սակայն առավել հետաքրքրական է այն, որ կարող է առաջ գալ տվյալ նախագծի և գյուտի հեղինակային իրավունքների պաշտպանության հարց: Հեղինակի զոհվելու դեպքում բոլոր իրավունքները կարող են անցնել Freescale Semiconductor ընկերությանը:
Մեկ կարևոր փաստ ևս: Freescale Semiconductor ընկերությունը պատկանում է Blackstone Group ներդրումային ֆոնդին: Վերջինս Նյու Յորքի Առևտրի համաշխարհային կենտրոնը ևս ձեռք էր բերել, նախքան այն կփայթեցվեր ահաբեկիչների կողմից: Մի շարք մասնագետներ վստահեցնում են , որ զույգ աշտարակների փլուզումը պատահական չէր. ապահովագրական ընկերությունները մի քանի անգամ ավել գումար էին ստիպված լինելու վերադարձնել Blackstone Group-ին, այն գնի համեմատ, որով կազմակերպությունը լիզինգային տարբերակով ձեռք էր բերել Առևտրի համաշխարհային կենտրոնի մասնաշենքերը:
Комментариев нет:
Отправить комментарий